Brovst Byfest 2019

Så er der kun tilbage at sige tusinde tak til alle, der på hver sin måde har bidraget til at Brovst Byfest igen i år blev en succes 🤩🙏🏻

Først og fremmest TUSINDE TAK til LIONs Club Brovst som hovedsponsor og som stod klar med masser af hjælpende hænder. Uden Jer havde en byfest slet ikke været en realitet - så tak for jer 🙏🏻

Der ud over skal der selvfølgelig lyde en kæmpe tak til SPONSORER, KLUBBER og FORENINGER- store som små - og ikke mindst ALLE DE FRIVILLIGE. Tilsammen har alle været med til at det hele er lykkedes endnu engang 🤩😘👨‍👩‍👧‍👦

Der var flere frivillige der gjorde en kæmpe indsats i år, men en havde gjort sig særligt bemærket for sit engagement og deltagelse under byfesten 2019. Prisen for ÅRETS FRIVILLIG gik velfortjent til Rikke Lindstrøm, som du helt sikkert hilste på, hvis du var en tur forbi pølsevognen. Stort tillykke - og endnu en gang TAK 🙏🏻😍

Sidst men ikke mindst, tak til alle der lagde vejen forbi festlighederne. Brovst Byfest må siges igen i år at have været velbesøgt og det er fantastisk at se så mange glade mennesker - børn som voksne - have en fest sammen med os. Så giver det hårde arbejde pludseligt meget mere mening 😍👨‍👩‍👧‍👦

Tak er i denne sammenhæng et fattigt ord, men det er en tak der kommer lige fra hjertet - TAK FOR JER ALLESAMMEN 🙏🏻🥰

Vi håber og tror på at Brovst er klar til byfest igen i 2020 👨‍👩‍👧‍👦🤩💃🏼🏘🥁🎤

- Sammen skaber vi liv i VORES by 🏘👨‍👩‍👧‍👦