SPONSORNYT: EDC MORTEN BRIX - SPONSOR HELT FRA STARTEN

Vores lokale ejendomsmægler EDC Morten Brix har for 3. år i træk valgt at tegne et Guldsponsorat hos Brovst Borgerforening. De har dermed bakket op helt fra, at Brovst borgerforening blev grundlagt, hvilket vi sætter stor pris på.

​SÆLGER IKKE BARE BOLIGER - MEN TRYGHED...

Med en markedsandel på over 75% er EDC Morten Brix i Brovst dit bedste kort når det gælder bolighandel og rådgivning i finansielle spørgsmål. Byens ejendomsmægler har et indgående lokalkendskab og mange års erfaring i branchen. EDC er din stærkeste lokale ejendomsmægler og garant for en professionel og seriøs rådgivning.

EDC Brovst blev opstartet i 1984. I 2004 blev forretningen overtaget af Morten Brix, der fortsatte den positive udvikling. EDC i Brovst er én af de mere end 220 forretninger, der udgør EDC Mæglerne - Danmarks største ejendomsmæglerkæde. EDC Morten Brix tilbyder slagkraftig og synlig markedsføring af din bolig til konkurrencedygtige priser. Butikken har byens bedste beliggenhed midt i handelsgaden og med gode parkeringsforhold bag butikken. Din bolig bliver flot præsenteret i boligbutikken og på internettet www.edc.dk - Danmarks bedst besøgte boligside.

Derudover hører EDC Morten Brix også til blandt de ejendomsmæglere, som i den grad har formået at udnytte de mange muligheder, som de sociale medier tilbyder. Med mere end 1.500 følgere på deres Facebook-side sørger EDC Morten Brix for, at der hver eneste dag præsenteres boliger på dette medie, så man kommer bredt ud til hele målgruppen.

LOKAL ILDSJÆL...

Indehaver Morten Brix driver ikke kun sin ejendomsmæglerbutik. Han er også særdeles aktiv og en af de bærende kræfter i Brovst Handelsforening.

Sammen med mange andre af byens erhvervsdrivende bidrager han hele tiden til, at der er liv og masser af aktiviteter i bybilledet - bl.a. i form af Brovst By Night samt ekstra aktiviteter om lørdagen i hele sommerperioden. Og bidrager dermed også til, at Brovst fremstår som et trygt sted at bo.

Vi vil i Brovst Borgerforening gerne sige mange tak til EDC Morten Brix for deres sponsorat og store opbakning. Det sætter vi stor pris på. Hvis du endnu ikke har gjort det, så besøg deres hjemmeside eller følg dem på Facebook.