SPONSORNYT: FITNESS4YOU - BYENS LOKALE FITNESS CENTER

Brovsts fitness center - Fitness4you - er også blandt de mange lokale erhvervsdrivende, som er Guldsponsor i Brovst Borgerforening. De bidrager dermed også til, at vi i Brovst kan afholde arrangementer, som skaber liv i byen.

BILLIG TRÆNING TIL HELE FAMILIEN...

I den gamle Fakta-bygning på Rotfeldsvej i Brovst åbnede Fitness4you dørene tilbage i august 2014. De lækre,  lyse og nyrenoverede lokaler, på ca. 600 m2 danner rammen om et fitnesscenter i en kvalitet, der sjældent er set en by på Brovsts størrelse. Centret drives af indehaver René Pedersen med assistance af hans dygtige, veluddannede instruktører.

Der tilbydes altså masser af plads og udstyr, så der er noget til ethvert behov. I den ca. 120 m2 store holdsal tilbydes hold som spinning, stram op etc., og i selve træningscentret er der kvalitetsudstyr til rådighed fra førende fitness-producenter. Konceptet er "billig træning til hele familien", og som noget nyt i et fitness center er der også et legeland til rådighed for børnene.

MANGE PROJEKTER OG JERN I ILDEN...

Udover at drive det lokale fitness center er René Pedersen en person med en travl hverdag og utrolig mange bolde i luften. René er også indehaver af MuskelFoder - alt til træning, som ligger i samme bygning som Fitness4you og tilbyder produkter indenfor kosttilskud og træningstilbehør. Derudover har René også sit eget lille grafikerfirma og er en særdeles talentfuld musiker.

Vi vil i Brovst Borgerforening gerne sige mange tak til Fitness4you Brovst for deres sponsorat og store opbakning. Det sætter vi stor pris på. Hvis du endnu ikke har gjort det, så besøg deres hjemmeside eller følg dem på Facebook.