SPONSORNYT: FRUEN & KOKKEN - EN LOKAL GASTRONOMISK OPLEVELSE

Vores lokale leverandør af gastronomiske oplevelser Fruen & Kokken har også valgt at støtte op med et Guldsponsorat på et år hos Brovst Borgerforening.

De bliver derfor endnu en af de mange erhvervsdrivende, som hjælper os i Brovst Borgerforening, så vi sammen kan skabe liv i VORES by.

​SKAL DET VÆRE NEMT? SÅ KOM OG HENT!

Fruen & Kokken leverer kvalitetsmad direkte til din fest og hverdag til fornuftige nordjyske priser. Køkkenet er placeret i Brovst, hvor Fruen & Kokkens indehaver Peter Fruergaard har en mission: At levere smagfuld mad til nordjyder med øje for gastronomiske oplevelser til priser, som er et nordjysk tilbud i sig selv.

De leverer mad ud af huset i hele Jammerbugt og resten af Nordjylland til alt lige fra hyggelige sammenkomster, studentergilder, konfirmationer, brylluper, fødselsdage, havefester og meget meget mere. Hos Fruen & Kokken er alt hjemmelavet og forarbejdet med kærlighed til det gastronomiske køkken

Og de er også ansvarlige for at sikre, at vores børn kan få en sund og solid frokost, da de leverer frokostordning til Brovst Skole.

​Vi vil i Brovst Borgerforening gerne sige mange tak til Fruen & Kokken for deres sponsorat og store opbakning. Det sætter vi stor pris på. Hvis du endnu ikke har gjort det, så smut en tur forbi Fruen & Kokkens hjemmeside og lad dig friste af deres udvalg af menuer. Eller følg dem på Facebook.