Ladies Night

Ladies night i Brovst løb af stablen med en masse glade ladies, lokalet summede hele aftenen af småsnak og latter.
Der var lækker mad fra Brovst sport og kulturcenter, og efter maden var der foredrag af Helle Bak Andreasen, om hendes liv og opvækst i Brovst, og hvad der har formet hende til hvad hun er i dag, utroligt spændende og inspirerende. Efter foredraget skulle gæsterne op og se hinandens billeder, og stemme på det billede de syntes var det sjoveste og det de syntes var det smukkeste. Der var fine præmier fra Brovst bolighus og Matas Brovst til de 2 vindere. I løbet af aftenen var der præmier at vinde på billetterne, både fra Hanne's hudpleje i Brovst og fra Garderoben i Brovst, samt gratis drinks.
Hele aftenen var bygget op omkring sommer og sommerminder, og drinksene passede til temaet. En yderst vellykket aften, som bestemt skal gentages næste år.