Stafet for livet

8 børn og 9 voksne var vi, der gik for livet. Vi havde samlet en masse gaver ind til en tombola, som gav et pænt stort beløb. Derudover havde vi fået en del rundesponsorer på, og det er der det så bliver rigtig sjovt, syntes jeg. Så har vi virkelig noget at gå for, og børnene går op i det, med liv og sjæl. De kommer hele følelses registeret igennem i løbet af det døgn. I år havde vi nogle virkelig seje børn med, som kom op og fik taget rigtig mange runder. Vi har grinet og grædt og haft spændende samtaler på ruten. Og vejret var jo fantastisk, de 2 timer med regn om natten, var heldig sluppet.
Vi samlede 20.510 kr ind på vores lille hold, og det er vi super stolte af.
Vi stiller hold igen næste år, og håber på mange flere deltagere på holdet.
490 runder kom vi på,
343 km.
Stafet For Livet i Fjerritslev er en fantastisk oplevelse, år efter år.
Kæmpe respekt til
Hele holdet bag.Vi havde også fået Hanne med fra Hanne's hudpleje i Brovst, som stod og gav massage i vores telt. Alle penge gik selvfølgelig ubeskåret til kræftens bekæmpelse.